Поза сценою українських революцій: Літературні есеї

Поза сценою українських революцій: Літературні есеї Ігор Скрипник

Друковане видання (160 стор.)
Переглянути фрагмент 80 грн. 100 грн.
У книжці українського журналіста, публіциста і письменника Ігоря Скрипника йдеться про його досвід переживання побудови української незалежності на межі ХХ–ХХІ століть. У збірці есеїв «Поза сценою українських революцій» автор, з властивою йому образною герметичністю тексту, осмислює ціну свободи, складні психологічні моменти власного політичного арешту, кров російсько-української війни. До книги увійшли літературно-метафізичні роздуми про національну свободу, про пересічного українця, який часто змушений протистояти не тільки зовнішньому, а й театрально замаскованому внутрішньому ворогові.

Поділитися

Додаткова інформація

Код товару: 00209

ISBN: 978-617-664-143-8

Рік видання: 2019

Жанр: Художня література

Вікові категорії: Доросла література

Обкладинка: Тверда

Розміри: 20×13 см



Рецензії
Головна

Паладин порожнечі

Автор: Богдан Пастух

07.02.2019


Консервативна революція від революції лівої різниться тим, що не живиться енергією розпаду, силою швидкого руйнування усталеного ладу. Ця революція виникає в атмосфері постмодерного світу, де відсутні бінарні опозиції, де немає меж між добром і злом, білим і чорним, чоловічим і жіночим... Тут все сплетено в диявольський візерунок імітації, тут панує страх бачити суще, його трагізм і красу.

Читайте продовження тут.



Той, хто був поза сценою

Назар Данчишин

01.04.2019

В авторській передмові до своєї дебютної книжки «Поза сценою українських революцій» Ігор Скрипник, ніби пояснюючи читачеві її задум зазначає, що «всі письменники світу цього пишуть переважно про Війну, про Божевілля або про Подорож». І додає: «Кожен письменник – так чи інакше – пише про себе, і тричі нещасний той письменник, який не має біографії». Ці три компоненти – Війна, Божевілля та Подорож, зрослі на пропахлому кров’ю ґрунті біографії, багатої на карколомні сюжети, власне, й утворюють собою мозаїку оповіді.
Читайте продовження тут.


Ніч, що звістує світання (розмова з Ігорем Скрипником)

Марʼяна Зеленюк

26.03.2019

У Георга Тракля в одному із віршів, згадується вовк, якого намагається побороти янгол. «Ein roter Wolf, den ein Engel würgt» ‒ здається так це звучить. Подібний янгол, який б’ється із вовком, прикрашав одну із пропагандистських листівок УНСО у 1990-их роках. І вовк і янгол є прекрасними, кожен по-своєму і кожен із них вартує бути відтвореним за допомогою письма. І вовк і янгол можуть надихати. Обидва створені Господом. Бог є скрізь. Навіть у витівках диявола. У Середньовіччі це називалося священним холізмом і це означає, що джерелом натхнення може бути будь-який фрагмент цього не дуже досконалого світу.
Читайте продовження тут.


Над товщею звіяних снів

Олександр Хоменко

29.05.2019

Саме звіяних, сповитих пеленами розгонистих вітрів, хоч першопочатково це бачилося мені в інший спосіб: «снів кристалічних», гадалося десь так, адже кристалічність з її строгим порядком ієрархічної впорядкованості та чіткою геометрією викшталтуваних ліній карбується атрибутивною прикметою так вподобаної автором цієї книги «студеної півночі», такої собі ідеально вознесеної Гіпербореї з її памороззю почуттів, твердим упокоренням екзальтованої віри та «шляхетно-відмороженими строфами Зерова і Клена», що їх він, автор, «пригадував під час прогулянок у боксі під заґратованим небом».
Читайте продовження тут.

Усі права застережені © Видавництво «Астролябія», 2019